poniedziałek, 28 grudnia 2015

Podsumowanie

Święta, święta... i po świętach :)
Jednak serducha ciągle wypełnione szczęściem
z okazji Bożego Narodzenia! :)

Nadchodzi zakończenie roku, czyli czas na podsumowania.
Ten rok był dla mnie dość trudny. Porażki, zwycięstwa, momenty te gorsze i te lepsze,
jednak jak to w życiu bywa... raz pod górkę, a raz z górki.
Dużo się nauczyłam, dużo przeżyłam, poznałam świetnych ludzi, zmieniłam się duchowo - na lepsze.
Przeszłam długą drogę, by być tu, gdzie jestem, choć jeszcze do przejścia mam dużo kilometrów.
Mimo to, mam motywacje, by każdego dnia stawać się lepszą osobą.
Podjęłam bardzo dużo ważnych decyzji,
które były podjęte zbyt pochopnie, jednak w większości postąpiłabym tak samo ponownie,
bo wszystko, co się wydarzyło miało sens.
Musiałam wiele stracić, żeby docenić. Musiałam wylać litry łez, by zrozumieć, co jest ważne.
Musiałam zrozumieć sens życia. Musiałam nauczyć się żyć.

Nie należę do osób, które wiecznie są szczęśliwe, bo czasem jak każdy człowiek mam słabszy dzień i nie mam siły na nic, jednak uczę się być silną i szczęśliwą osobą każdego dnia, bez względu na to, co się dzieje. Tutaj opisuje wam różne sytuacje, różne momenty, które mnie spotkały i jak ja się do tego odnoszę... Czasami sama mijam się z tym, co mówię.
Jednak świadoma tego błędu staram się to na bieżąco naprawiać.

Większość z nas ma już jakieś plany i postanowienia na nowy rok. Ja również takie mam i pomyślałam,
że podzielę się z wami chociaż niektórymi...
* Od nowego roku zacznę dbać o to, co ukształtowałam w sobie.
* Zaakceptuje swoje słabości.
* Będę bardziej dbała o swoje zdrowie.

Zachęcam was do podobnych postanowień noworocznych. Odnówcie swoje serca i napełnijcie je miłością.
I na nowy rok wam wszystkim tego życzę.


Korzystając z okazji zapraszam tutaj --> KLIK

Pustynia Serc to miejsc, gdzie na nowo usłyszysz głos Boga. Jeśli jesteś zainteresowany klikaj w link wyżej.
Zajrzyj i zobacz, że Bóg jest i działa :)

1 komentarz:

  1. obyś zawsze trzymała się swoich postanowień i dążyła do wyznaczonych celi! ;*

    OdpowiedzUsuń